MARIJAMPOLĖS MEILĖS LUKŠIENĖS ŠVIETIMO CENTRAS

Švietimo pagalbos specialistams

Ši programa padės dalyviams atpažinti (pajausti) artėjančio streso pavojų, suprasti jo atsiradimo priežastis ir pateiks keletą strategijų bei būdų, padedančių efektyviai jį valdyti. Be to dalyviai galės praktiškai išbandyti keletą stresą mažinančių būdų, kurie padės tobulinti streso valdymo įgūdžius ir sustiprins bendravimo su mokiniais, mokytojais, tėvais ar kitais bendruomenės nariais kompetencijas.
Programa padeda mokytojams, dirbantiems specialiosiose mokyklose, stebėti, kaip integruotas ugdymas paspartina specialiųjų poreikių turinčių mokinių pažintinių gebėjimų ir kūrybinių galių raidą ir kaip mokymosi procesą daro neatsiejamą nuo gyvenimiškos patirties.
Programa yra skirta specialiesiems pedagogams ir logopedams, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogams dirbantiems su vaikais, kuriems nustatyti bet kokios rūšies kalbos ar kalbėjimo sutrikimai.
Programa yra skirta logopedams dirbantiems su vaikais, kuriems nustatyti bet kokios rūšies kalbos ar kalbėjimo sutrikimai.
Programa yra skirta logopedams dirbantiems su vaikais, kuriems nustatyti bet kokios rūšies kalbos ar kalbėjimo sutrikimai. Taip pat daug naudingų žinių ir praktinių įgūdžių gali gauti pedagogai dirbantys su pradinių klasių mokiniais, ypač, jei klasėje yra vaikų, besimokančių pagal individualias programas.
Šios programos aktualumą lemia tai, kad 2013-2022 metų švietimo strategijos projekte yra kalbama apie tai, kad vis dažniau susiduriama su motyvacijos mokytis stoka, o tradiciniai mokinių motyvavimo metodai tampa neveiksmingi šiuolaikiniams mokiniams, todėl svarbus tampa individualus darbas su kiekvienu mokiniu, kad iškritimas iš švietimo sistemos būtų kuo mažesnis. Praktinė numatomų gauti rezultatų svarba – mokymų dalyviai gebės efektyviau bendrauti su mokiniais (užmegzti kontaktą su vienu mokiniu ir visa klase, pagerins aktyvaus klausymosi įgūdžius, gebės naudoti psichologinio konsultavimo technikas).